Thursday 17 January 2013

ReZkI MeNcUrAh~~~~~

Assalamualaikum dan salam sejahtera....
   Entri ari ni biasa-biasa saja dan tak panjang pun in sya Allah. Paah tak tahu orang lain tapi kalau Paah time awal-awal sem (cam sekarang ni) n akhir-akhir sem memang dalam je beg duit... Gelap gelita dan ringan sajo...Maka time ini laaa Al waqiah akan dibaca berulang-ulang kali...Kerana telah dijanjikan sesiapa yang baca surah ini tidak akan papa.
Harapannya ku baca surah ni agar setakde-takde duit tu jangan laa sampai kebulur. Setengah-setengah orang memang tak ada masalah untuk dapat duit dari parents tapi lain cerita ngan Paah...bukan diorang tak boleh kasi...tapi Paah sendiri yang rasa bersalah nak minta duit kat mereka. Maka hari ini, dengan berat hati Paah keluarkan not 50 rgt terakhir yang dimiliki buat masa sekaranglaaa dari tempat simpanan rahsia...

     Bila dah tiba makan time, dengan berat hati Paah seret kaki ini menuju ke tempat makan dan tiba-tiba!!! Hah!Pn Hamidah nak belanja(mentor kami)?. Kaki ini tidak lagi diseret tapi kami siap buat marching band dalam kantin nak ambil makanan..Mana taknya, confirm-confirm hari ni tak payah guna duit. Apa lagi nak ditunggu? kami sapu sume makanan yang ada.

kalau time tak ada duit hidangannya lebih kurang jak..


kalau time makan orang belanja hidangannya berlebih-lebih!!

Masuk dalam kelas sampai sebiji polysterin..yang berisi ayam percik!!Subhanallah.. terima kasih Allah kerana hadirkan Iffa n kawan-kawan yang ingat kat Paah. Lepas laa juga hajat ni nak makan Ayam percik.

p/s: Terima kasih Allah.. :)

No comments:

Post a Comment